Dane kontaktowe
· Adres:
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Drawsku Pomorskim, Pl. Elizy Orzeszkowej 3,
78-500 Drawsko Pomorskie
· Telefon: 94 36 30 177, 723 444 264
· E-mail: rzecznik@powiatdrawski.pl
· Powiatowy Rzecznik Konsumentów udziela porad i informacji codziennie, w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, tj. pon.-śr. 7.00-15.00, czw. 7.00-16.00, pt. 7.00-14.00, I piętro pokój 118. Konsumenci mogą zasięgnąć porad osobiście, telefonicznie i za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa
- Oświadczenie o uchyleniu się od skutków prawnych oświadczenia złożonego pod wpływem błędu
- Reklamacja wadliwego towaru (do umów zawartych do dnia 31.12.2022r.)
- Reklamacja wadliwego towaru (do umów zawartych od dnia 01.01.2023r.)
- Wezwanie do zmiany sposobu wykonania umowy