W spotkaniu wzięli udział także przedstawiciele ZUS w Drawsku Pomorskim i Koszalinie, Rzecznik NFZ w Szczecinie oraz przedstawiciele Komendy Powiatowej Policji w Drawsku Pomorskim. Uczestnikami spotkania byli seniorzy z Klubu Seniora w Drawsku Pomorskim, a także członkowie Klubu Seniora z Czaplinka oraz z Ostrowic. Przedstawiciele poszczególnych instytucji przekazali obecnym wiele ciekawych i przydatnych informacji do wykorzystania w codziennym życiu.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów przybliżył przybyłym gościom zagadnienia związane z reklamacjami konsumenckimi oraz przestrzegał przed nieprzemyślanymi zakupami dokonywanymi na pokazach handlowych. Zwrócił uwagę na różnice pomiędzy niezgodnością towaru z umową a gwarancją, przedstawił możliwe żądania konsumenta w przypadku konieczności złożenia reklamacji, a także obowiązki sprzedawcy z tym związane. Zachęcał do kontaktu w sytuacji wystąpienia niejasności w sprawach konsumenckich.
Kontakt z rzecznikiem: tel. 94 36 30 177, 723 444 264, e-mail: rzecznik@powiatdrawski.pl