Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania z e-usług i kontaktu z urzędami skarbowymi poprzez e-PUAP i infolinie.
Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne na stronie
podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.
Natomiast w serwisie
biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.
Infolinia KIS
Krajowa Informacja Skarbowa udzieli Ci informacji podatkowych i celnych przez telefon:
- 22 330 03 30 (z telefonów komórkowych)
- 801 055 055 (z telefonów stacjonarnych)
- +48 22 330 03 30 (z zagranicy)
od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00.
Zachęcamy również do zadawania pytań drogą elektroniczną poprzez formularz dostępny na
Portalu Podatkowym.
Aby otrzymać informację na temat cła lub podatków na adres e-mail, na stronie Portalu Podatkowego należy wybrać pozycję
Skontaktuj się z nami, a następnie opcję „Pytanie e-mail”.
Wizyta w urzędzie
W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, możliwa jest wizyta w Urzędzie Skarbowym w Drawsku Pomorskim i w Punkcie Obsługi Podatników w Łobzie:
- Środa 9:00-15:00
- Piątek 9:00-13:00
Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności (maseczki, rękawiczki, dezynfekcja rąk) i stosowanie się do poleceń pracowników Urzędu.
W pozostałe dni obsługa podatników odbywać się będzie za pomocą wystawionej urny w przedsionku urzędu w Drawsku Pomorskim i w Łobzie, poprzez e-usługi, e-PUAP i telefonicznie.
Źródło: Urząd Skarbowy w Drawsku Pomorskim