Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Ustalenie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z XXII sesji Rady Powiatu Drawskiego z dnia 09 września 2016 r.
4. Sprawozdanie Starosty z prac Zarządu Powiatu w okresie między sesjami – druk nr 1389
5. Interpelacje, wnioski i zapytania Radnych.
6. Trybuna obywatelska.
7. Sprawozdania z działalności Komisji Rady Powiatu w okresie między sesjami.
8. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych na terenie powiatu drawskiego w roku szkolnym 2015/2016 – druk nr 1337.
9. Sprawozdanie z realizacji uchwały Nr L/274/2010 Rady Powiatu Drawskiego z dnia 17 września 2010 r. w sprawie nadania priorytetów funkcjonowania oświaty ponadgimnazjalnej w Powiecie Drawskim na lata 2010-2015 za rok szkolny 2015/2016. - druk nr 1338
10. Sprawozdanie z realizacji porozumienia Powiatu z Gminą Drawsko Pomorskie w sprawie powierzenia Bibliotece Publicznej Miasta i Gminy im. St. Żeromskiego w Drawsku Pomorskim zadań powiatowej biblioteki publicznej - druk nr 1347.
11. Informacja z analizy oświadczeń majątkowych dokonanych przez :
a) Wojewodę – druk nr 1386;
b) Starostę – druk nr 1344;
c) Przewodniczącego Rady – druk nr 1387;
d) Urząd Skarbowy – druk nr 1388.
12. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) nadania tytułu „Zasłużony dla Powiatu Drawskiego” – druk nr 1357;
b) nadania tytułu „Zasłużony dla Powiatu Drawskiego” – druk nr 1358;
c) nadania tytułu „Zasłużony dla Powiatu Drawskiego” – druk nr 1359;
d) nadania tytułu „Zasłużony dla Powiatu Drawskiego” – druk nr 1360;
e) nadania tytułu „Zasłużony dla Powiatu Drawskiego” – druk nr 1361;
f) nadania tytułu „Zasłużony dla Powiatu Drawskiego” – druk nr 1362;
g) nadania tytułu „Zasłużony dla Powiatu Drawskiego” – druk nr 1363;
h) uchwalenia „Planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego dla Powiatu Drawskiego” – druk nr 1377;
i) uchwalenia rocznego Programu współpracy Powiatu Drawskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalności pożytku publicznego na rok 2017 – druk nr 1322;
j) określenia tygodniowego wymiaru godzin zajęć dla nauczycieli, zasad udzielania
i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych nauczycielom, którym powierzono stanowiska kierownicze oraz zwolnień od obowiązku realizacji tych zajęć
– druk nr 1271;
k) udzielenia dotacji celowych w roku 2016 z budżetu Powiatu dla ochotniczych straży pożarnych z krajowego systemu ratowniczo – gaśniczego na terenie powiatu drawskiego – druk nr 1342;
l) zmieniająca uchwałę w sprawie podziału środków PFRON na realizację zadań z rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianie osób niepełnosprawnych w 2016 roku – druk nr 1348;
m) zmieniająca uchwałę w sprawie podziału środków PFRON na realizację zadań z rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianie osób niepełnosprawnych w 2016 roku – druk nr 1390;
n) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Drawskiego na lata 2016 – 2035 – druk nr 1373;
o) zmian w budżecie Powiatu Drawskiego na rok 2016 - druk nr 1372.
13. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
14. Komunikaty i sprawy różne.
15. Zakończenie sesji.
Przewodniczący Rady
Stanisław Mikołajczyk